onsdag 2 november 2011

Julstrumpa!

I mitt förra inlägg skrev jag en ganska lång "uppsats" till att börja med, men sedan när det blev för känslosamt och sorgset radera jag allt.  Just då kändes det som att någon kom och stämplade mitt barn med en icke godkänd-stämpel. Hon må ha svårt för matte, skrivning osv men mer öppenhjärtligare och speciell unge får man leta efter. Jag skall kämpa som en tok för att hon ska få den hjälp hon behöver och har rätt till. I mitt hjärta är hon samma älskade loppa som hon alltid varit och helt utan skavanker i mina ögon.
Julstrumpa med John Blund, fodrad med fleece. Pris 200 sek. Kommer fler såklart!

2 kommentarer:

  1. Varje barn(och vuxen) är värdefull för den hon är!Alla är lika värda med sina unika gåvor och förmågor! Var och en har sin plats och uppgift i den här världen och är värda att älskas precis som den är! Jag har en son som är otroligt social och supermusikalisk. Och där är det punkt!!!! Varför skall alla var bra på matte?
    Fortsätt du att kämpa för din unge! Hon är värd all kärlek och omsorg hon kan få!

    SvaraRadera